Δευτέρα, Μαρτίου 21, 2011

Δεν είμαι εδώ...απουσιάζω



Σας παρακαλώ μην θορυβείτε με τις πανέμορφες κι ηλίθιες δικαιολογίες σας. Μπορώ να βρω τόνους από δαύτες για τον εαυτό μου.

Η ελευθερία δεν είναι ελευθερία όταν θέλει να δικαιολογείται...


Σας παρακαλώ μην με ενοχλείτε με την αναισθησία σας.

Είναι ηλιθιότητα να είσαι βαλμένος να πιστεύεις με σιγουριά,

ότι δεν είναι έτσι τα πράγματα και ότι κάνεις λάθος,

και ότι θα νιώσεις διαφορετικά κάποια στιγμή και ότι θα επισκεφτείς τους τόπους

που νοστάλγησες...όχι αυτά που δεν έζησες...αυτά που έζησες. Κι όλα αυτά διότι...

Καμία κουβέντα δεν έχει νόημα όταν δεν έρχεται από ψυχής.

Το λέω γιατί ξέρω ότι αν ερχόταν από την ψυχή, θα ήμουν χαρούμενος.

Ένα αδιέξοδο λοιπόν. Μπορείς να δικαιολογηθείς όταν βρεθείς σε αδιέξοδο.

Το θέμα είναι γιατί να φθάσεις εκεί;

Έτσι δεν είναι;

Άντε να βρεις τώρα τρόπο να τα συντρίψεις!


Σας παρακαλώ...είπαμε, όταν χρειάζεται κάποιος να γευθεί την ομορφιά

από ένα όνειρο εγώ θα είμαι σαν μαλάκας εκεί και θα περιμένω...γιατί πολύ

απλά η ψυχή μου νιώθει. Δεν είμαι αναίσθητος...η ψυχή μου έχει μάθει να μπολιάζεται

με άλλες. Να μοιράζεται. Είμαι τρελός μήπως; Είμαι παράλογος... Είναι εγωιστικό το κίνητρο

της ψυχής μου;

Δεν καταλαβαίνει κανείς τίποτα;;;


Ναι... μόλις θυμήθηκα.

Απέκλινα λίγο από τον στόχο μου

σήμερα είπαμε δεν είμαι εδώ... απουσιάζω.


Μια μέρα μακρυά από όλα αυτά.

Μια πραγματικά όμορφη μέρα;


Μα να ξέρετε ότι όταν έρθει,

τείνω να πιστεύω ότι

εγώ θα απουσιάζω.

...εκεί καταλήξαμε.






09-ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΝΟΕΣ ΜΑΣ cd- ΓΕΙΣ, Ταξίδι χωρίς χάρτη


Δεν υπάρχουν σχόλια: