Τρίτη, Ιουνίου 07, 2011

Ερώτηση 2 (πολλαπλή):

Πόσο κοστίζει η "πολιτική" σας θέση; Η "προλεταριακή" σας σημαία; Η "αξιοπρέπεια" σας; Η "αναρχία" σας; Η "αριστερά" σας; Πόσο, να δούμε αν το αντέχει το πορτοφόλι μας... Περιχαρακωθείτε! Μην υποστέλετε τις σημαίες σας (εδώ γελάμε)! Κρατήστε την καθαρή σας προλεταριακή ταυτότητα! Προς θεού, μην εκτεθείτε! Κάντε αποχή - αποχή - μακριά - ξου - σκόρδο - κάντε και το σταυρό σας (αλλά όχι σόρι αυτό θα λερώσει επίσης την τιμή σας)! Περιχαρακωθείτε - περιχαρακωθείτε - κλειστείτε στο καθαρό σας φρούριο και μην αφήσετε να σας βρωμίσουν! Μην αφήσετε να λερώσουν τους πολιτικούς σας "δρόμους", μικροί μου σύγχρονοι και μεταλλαγμένοι ατενίστας, οι λεπροί "αγανακτισμένοι"!

Ο Χάρης μου είπε έναν πιο δόκιμο όρο: "Α-συνταγμα-τίστας "!

Λοιπόν πόσο κοστίζει; Και μην μου πείτε δεν υπόκειται σε χρήματα, χειρότερα θα ' ναι...

υγ. Δυστυχώς δεν κράτησα την ψυχραιμία μου με όσα ακούω και διαβάζω τόσο καιρό. Ας κάνω λάθος! Κάνω προσπάθεια τελικά κι εγώ να μην φοβάμαι να εκτεθώ.

υγ2: Αυτοί εδώ μάλλον δεν φοβούνται να λερωθούν και να τους πουν ότι έχουν τσουβαλιαστεί στην πλατεία Συντάγματος μαζί με τους αναρχικούς και τους αριστερούς και τους απάτριδες και τους μετανάστες. Αφήστε λοιπόν στους θαρραλέους την πλατεία. Μπράβο μας! Μας συγχαίρω που κρατάμε τις σημαίες μας ψηλά να ανεμίζουν! Viva!

3 σχόλια:

raslowbap είπε...

Δεν ξέρω αν φταίει η κούραση των ημερών ή κάτι άλλο, αλλά αν θες μπορείς να μου εξηγήσεις λίγο τον συνειρμό σου με τα χρήματα και τις τιμές; Μπορώ να εικάσω αλλά θα ήθελα να είμαι σίγουρος.

Την καλησπέρα μου:)

Βαγγέλης είπε...

Τι να εξηγήσω; Κουράστηκα... Κουράστηκα να ακούω το πως ο καθένας θέλει και προσπαθεί να κρατήσει την ουρά του απέξω προκειμένου να μην εκτεθεί και να μην ταυτιστεί με κάτι που ίσως δεν τον εκφράζει. Όμως δυστυχώς λυπάμαι γιατί θεωρώ ότι το σημαντικότερο πράγμα που έχει να κάνει αν κάποιος αγωνίζεται δεν είναι να κρατήσει την προσωπικότητα του ακέραια. Αλλά τελικά μάλλον αυτό γίνεται. Καριερίστες - αγωνιστές γίναμε όλοι. Μην και λερωθεί το βιογραφικό μας.

Κ έστω θεωρεί κανείς ότι ό,τι γίνεται στο Σύνταγμα είναι λάθος. Κανείς όμως δεν τολμά να απαντήσει τι θα γίνει τελικά με τους Ελληναράδες. Απέχω λένε... Μακριά λένε... Και άσε λοιπόν να βγάλουν άλλοι το φίδι από την τρύπα. Εγώ δεν λερώνομαι. Ούτε συμμετέχω προκειμένου να καταφέρω κάτι μέσα από αυτή την συνέλευση την έστω προβληματική συνέλευση (λες και όλες οι άλλες συνελεύσεις που έχουμε συμμετάσχει δεν ήταν προβληματικές, πόσο μάλλον μία τέτοια συνέλευση που είναι κάτι πρωτόγνωρο), αλλά ούτε και προτείνω πως θα φτιάξει αυτή η κατάσταση που τόσο πολύ δεν μου αρέσει. Απλά κριτικάρω, κράζω και καμαρώνω την προλεταριακή μου ορθή στάση απέναντι στα πράγματα.Ας συνεχίσουμε λοιπόν να κάνουμε συνελεύσεις μόνοι μας ώστε να νιώθουμε ότι τα λέμε καλά. Να μας ακούμε και να μας χαιρόμαστε. Δεν καταλαβαίνει κανείς ότι αυτή η διαδικασία που έχει μπει ο κόσμος είναι απίστευτα σημαντική ώστε να ακουστούν απόψεις; Δεν καταλαβαίνουμε ότι κάποτε μιλάγαμε για λαικές συνελεύσεις - άμεσοδημοκρατία και μας κοιτάζανε σαν χάνοι; Δεν καταλαβαίνουμε την παρακαταθήκη που θα αφήσει αυτό το πράγμα αν δεν το γαμήσουμε;

Αυτό εννοώ λοιπόν όταν λέω πόσο κοστίζει. Εννοώ ότι ξεχάσαμε ποιος είναι ο στόχος μας και υπερεκτιμούμε το εγώ μας ή το κόμμα μας ή την ταμπέλα μας ή την συλλογικότητα μας.

raslowbap είπε...

Τις αποψείς μας πάνω κάτω τις αναλύσαμε και αλλού και αφού έχεις κουραστεί θαρρώ πως δεν χρειάζεται να επεκταθούμε περισσότερο. Άσε που νομίζω πως δεν θα πείσει κάνεναν μας ο άλλος. Θεωρώ άστοχο πάντως, τον συνειρμό σου με τα χρήματα...

Viva και τα γουφ γουφ μου :)